Assoziationskette

• ein ganz großer haufen menschen
      gruß
      l2p

Tribute to Kogoro Mōri:

Dus schrieb:

Nachdenklich betrachtete Kogoro den Zettel, drehte und wendete ihn in seinen Händen. Nach einigen Sekunden rief er laut aus:
      "Klarer Fall: Das ist eine Telefonnummer!"
      Er wählte die 34862
      "Kein Anschluß unter dieser Nummer"
      Conan: *facepalm*

Der "Gefällt mir"-Button gefällt mir! :P

Top Themen:
      1. Zähler AssoziationskettexD
    • Japanien
      gruß
      l2p

Tribute to Kogoro Mōri:

Dus schrieb:

Nachdenklich betrachtete Kogoro den Zettel, drehte und wendete ihn in seinen Händen. Nach einigen Sekunden rief er laut aus:
      "Klarer Fall: Das ist eine Telefonnummer!"
      Er wählte die 34862
      "Kein Anschluß unter dieser Nummer"
      Conan: *facepalm*

Der "Gefällt mir"-Button gefällt mir! :P

Top Themen:
      1. Zähler AssoziationskettexD
    • verbrechen

MULDER: As I said, there's been no scientific credible explanation but there are those of us who believe these strange multicolored lights are really...

SCULLY: UFOs. Extraterrestrial visitors from beyond who apparently have nothing better to do than buzz one mountain over and over again for 700 years.

MULDER: Sounds like crap when you say it.
    • dieb

MULDER: As I said, there's been no scientific credible explanation but there are those of us who believe these strange multicolored lights are really...

SCULLY: UFOs. Extraterrestrial visitors from beyond who apparently have nothing better to do than buzz one mountain over and over again for 700 years.

• Magier