27.535 17. Dezember 2013, 18:35 Mein VP musste die letzten Tage viel für die Schule tun. Well, X means a kiss... It's a feminine expression of affection. But it could also be an evil stamp of hatred. Sure. It's where a fatal silver arrow hits! X marks the target spot... - Vermouth -
27.537 17. Dezember 2013, 18:40 Mein VP tut mir leid wegen dem ganzen Stress den sie hat. Well, X means a kiss... It's a feminine expression of affection. But it could also be an evil stamp of hatred. Sure. It's where a fatal silver arrow hits! X marks the target spot... - Vermouth -
27.539 17. Dezember 2013, 18:50 Mein VP hat es auch verdient. Und zu Weihnachten viele Geschenke wegen ihrer harten Arbeit. Well, X means a kiss... It's a feminine expression of affection. But it could also be an evil stamp of hatred. Sure. It's where a fatal silver arrow hits! X marks the target spot... - Vermouth -
27.540 17. Dezember 2013, 18:53 mein VP soll auch gaaaaanz viele geschenke kriegen und wunder schöne weihnachten haben ~~~